لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
این مرحله پایان مسیر یووه نیست

این مرحله پایان مسیر یووه نیست

یوونتوس فرداشب در خانه و در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا میزبان تاتنهام است. دیداری که مطمئنا از حساسیت و هیجان خاصی برخودار خواهد بود.

 

ماسیمیلیانو آلگری، مربی سیاه وسفید های شهر تورینو، در کنفرانس خبری پیش از این رقابت مهم تاکید کرد که همه چیز در لندن و در بازی برگشت، نهایی خواهد شد.

 

بازی متعادلی خواهد بود، و نباید اجازه دهیم تا آنها از این تعادل به سود خود استفاده کنند زیرا که در نهایت تکلیف تیم صعود کننده در لندن مشخص خواهد شد. برای این دیدار و برای رقابت برابر تیمی مانند تاتنهام، باید از تکنیک مان در کنار دقت و هوش مان استفاده کنیم. باید با فکر بازی کنیم زیرا تاتنهام یک تیم کاملا فیزیکی ست و در عین حال باید مراقب بازیکنان خودمان باشیم تا مصدوم نشوند.

 

مکس همچنان افزود:

 

به سیستم و تاکتیک های رقیب آشنایی داریم و می دادیم در چه لحظاتی و در کدام نقطه از زمین دچار ضعف هستند. اما باید همواره مراقب باشیم.

 

و اما غیبت بازیکنان و احتمال حضور جانشینان، به نظر میرسد که آلگری در نظر دارد از استورارو برای جایگزینی متویدی استفاده کند.

 

در غیاب متویدی، بازیکنانی بازی خواهد کرد که ویژگی های متفاوتی خواهد داشت. در فلورانس، مارکیزیو مرا متقاعد کرد و البته بنتانکور، اما استورارو نیز هست، او می تواند در نقشی که به کیفیت و مسولیت متویدی ست بازی کند. در غیر این صورت سیستم را عوض خواهیم کرد، بستگی دارد که فردا چطور از خواب بلند شوم. احیانا فکر نکید که در طول شب بیدار خواهم بود.

 

در ادامه کنفرانس از مربی بیانکونری سوال میشود؛ از میان ایگواین و کین کدام مهره را انتخاب می کند.

 

گونزالو، هر چند که کین واقعا قدرتمند است؛ اما تیم ارزش بیشتری دارد، ما در بهترین فرم و لحظات فصل هستیم و که هواداران خود را هیجان زده می کنیم و آنان با اشتیاق فراوان به حمایت ما می پردازند. این واقعا یک حس رضایت بسیار خوبی ست که نشان می دهد مجموعه یووه طی سال های اخیر به این رشد رسیده و با اعتماد به نفس بالا به نتیجه گیری خود در رقابت های مهم ادامه می دهد.

 

آلگری در پایان افزود:

 

من همواره تاکید کردم که صعود از مرحله گروهی اعتماد به نفس تیم را بالا می برد و باعث به وجود آمدن فضایی برای متمرکز شدن بیشتر روی اهداف پیش روی مان میشود. ما تجربه حضور در دو فینال طی سال های اخیر را داشتیم و در سطح اول فوتبال جهان جای داریم، تنها رئال بهتر از ما در این دوره عمل کرده. این یک مسیر مهم است که به اینجا ختم نمیشود. ما از این مرحله صعود می کنیم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: